چکیده ای از جامع ترین و دقیق ترین مطالب برای یادگیری زبان انگلیسی

به پایتخت به روز ترین و دقیق ترین مطالب زبان انگلیسی خوش امدید. با کلیک کردن بر روی لینک های زیر به مطلب مورد نیاز رجوع کرده و به راحتی نیازهای زبانی خود را برطرف کنید. مطالب ارائه شده در این پلتفرم چکیده ای از سال ها تجربه و دستچینی از تحقیقات در بهترین مرجع های علمی و رایج گرامری، زبان شناسی و فرهنگی است. تمام محتوای ایجاد شده توسط دکتر عطایی بازدید شده و در اکادمی پویاروشان ارائه میشود.

در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشتباه در محتواهای ارائه شده، با ما تماس بگیرید و نظرات با ارزش خود را با ما به اشتراک بگذارید. قابل توجه است که تمام مطالب ارائه شده در پس ایده ی کلی افزایش شعور زبانی فارسی زبانان و دسترسی بهتر و سریع تر بنا شده است.

در میان هزاران مطلبی که آماده کرده ایم سرچ کنید

نتایج بیشتر....

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
آزمون ها
استراتژی های یادگیری زبان
اصطلاحات زبان انگلیسی
اصطلاحات مرتبط به زبان
داستان ها و قصه های انگلیسی
دیکشنری
زبان شناسی
شعر ها و موسیقی های انگلیسی
ضرب المثل های زبان انگلیسی
گرامر زبان انگلیسی
متد های اموزش زبان
مقاله های علمی
واژگان کاربردی زبان

  ENGLISH GRAMMAR (گرامر زبان انگلیسی)

در این بخش می توانید دستور زبان انگلیسی را در بالاترین سطح و با زبان ساده بیاموزید. بسیاری از زبان آموزان به دنبال منبعی از گرامر زبان انگلیسی هستند که جامع و کامل باشد و هم به زبان ساده بیان شده باشد. با توجه به این که این بخش زیر نظر متخصصان پویا روشان گردآوری و همچنین به روش نوین آموزش داده شده، ما این آموزش را به علاقه مندان پیشنهاد می کنیم.

 ENGLISH VOCABULARY (واژگان زبان انگلیسی)

در این بخش واژگان کاربردی زبان انگلیسی را به همراه عکس، تلفظ و معنی فارسی آنها بیاموزید. عکس تصویر زمینه ای که برای هر لغت در نظر گرفته شده با توجه به معنای آن لغت است و باعث تثبیت لغت در حافظه ی تصویری زبان آموز می شود، به گونه ای که هنگام به خاطر آوردن لغت علاوه بر شیوه نوشتاری آن حافظه تصویری نیز شما را یاری خواهد کرد تا واژه مورد نظر را به خاطر بیاورید و به درستی از آن استفاده کنید.

 ENGLISH EXPRESSIONS (اصطلاحات زبان انگلیسی)

در این بخش با یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی به مکالمات خود بهبود ببخشید. چرا که بسیاری از اصطلاحات انگلیسی را نمی توان با معنای آن آموخت و با توجه به اصطلاح فارسی آن مفهومشان را درک کرد. شما می توانید برای تسلط بیشتر در زبان انگلیسی  این اصطلاحات را به خاطر بسپارید و از آن بهره ببرید.

 ENGLISH SAYINGS (ضرب المثل های زبان انگلیسی)

 در این بخش می توانید ضرب المثل های انگلیسی را  آموخته و با استفاده از مثالی که در زیر آنها بیان شده  در جملات خود به کار ببرید. توجه داشته باشید که ممکن است با توجه به معنا نتوان بسیاری از ضرب المثل های انگلیسی را درک کرد و بهترین راه ممکن یادگیری آن با توجه به معادل فارسی آن است.

PHONETICS (آواشناسی)

آواشناسی یا علم فونتیک شاخه ای از زبان شناسی است که به بررسی صداها در یک زبان می پردازد. در دیکشنری های زبان انگلیسی برای نشان دادن نحوه تلفظ کلمات از علائم فونتیک استفاده می شود و این سیستم صداها را با استفاده از نمادهای الفبای آوایی بین المللی (IPA) تعریف می کند. 

LISTEN AND WATCH (گوش دهید و تماشا کنید)

 در این بخش می توانید داستان های کوتاه انگلیسی را به همراه ترجمه و متن اصلی در قالب ویدیو تماشا کرده و همچنین از ویدیوهای آموزشی و شعرها و موسیقی انگلیسی زبان بهره ببرید. این بخش به تقویت توانایی های مکالمه ای و شنیداری شما می پردازد که نقش بزرگی را در یادگیری زبان انگلیسی ایفا می کند. 

5/5 (31 نظر)