-5%

Back
Next product
پکیج پیشرفته 2 و 3 - اکادمی پویاروشان - دکتر عطایی

پکیج پیشرفته 2 و 3

Original price was: 250,000تومان.Current price is: 220,000تومان.

پکیج پیشرفته ۱

Original price was: 200,000تومان.Current price is: 190,000تومان.

این دوره و پکیج آن  ساختار های گفتاری متفاوتی در قالب های اجتماعی، همراه با نشانه های اجتماعی به دانشجو انتقال داده، و فهرستی از  واژگان گفتاری فراگیر را پرده برداری میکند. این پکیج شامل کتاب Expressways و یک DVD از کلاس های گروهی آقای دکتر عطایی میشود. با خواندن این پکیج شما با زبان انگلیسی به صورت گسترده تر و پیشرفته تر آشنا خواهید شد.

در انبار موجود نمی باشد

شناسه محصول: 500 دسته: برچسب: , , , ,

دوره و پکیج پیشرفته ۱ ساختار های گفتاری متفاوتی در قالب های اجتماعی، همراه با نشانه های اجتماعی به دانشجو انتقال داده، و فهرستی از واژگان گفتاری فراگیر را پرده برداری میکند. در این پکیج تمارینی پویا طراحی شده اند که دانشجو را وادار به تصور کردن محیط و سناریو اجتماعی کرده و از این طریق پروسه فراگیری را با درگیر کردن اقشار تالاموس مغز تحصیل میبخشد.

برای دیدن محتویات این پکیج اینجا کلیک کنید

سیلابس های این پکیج به طور یکپارچه ای متصل شده اند به مکالمات مختلف انسانی که در ان دانشجو نه تنها یک ساختار را به خوبی درک میکند بلکه مدل های مختلف بیان ان را فرا میگیرد. در همین راستا، نکات گرامری در زمینه ی ان سناریو خواص به طور جامعی باز خواهد شد و انتقال.

لازم به ذکر است که مباحث این پکیج بر روی قابلیت های ارتباطی تاثیر گذار در زبان انگلیسی تمرکز کرده اند و هر واحد درسی به دانشجویان تمرینات همزمان با یک یا چند عملکرد را میدهد. دسته بندی سه بعدی عملکرد، حالت و مفهوم زیر بنای ساختاری محیطی الگوهای ذهنی دانشجو را تشکیل داده و قابلیت های گفتاری سطح بالایی در او ایجاد میکند.

پکیج پیشرفته ۱ شامل کتاب Expressways و یک DVD از کلاس های گروهی آقای دکتر عطایی میشود. با خواندن این پکیج شما با زبان انگلیسی به صورت گسترده تر و پیشرفته تر آشنا خواهید شد.
اکادمی پویاروشان خریداری پکیج مکالمات روزمره را پیش از پکیج پیشرفته ۱ و پیشرفته ۲ و ۳ را پس از ان به شما دوستان عزیز پیشنهاد میکند.

4.8/5 (4 نظر)
5/5 (3 نظر)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پکیج پیشرفته ۱”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *