ضمایر اشاره نشان می دهد که شیء، رویداد و یا جسم در ارتباط با سخنران است. آنها می توانند به پدیده های جسمانی و روحی نزدیک یا دور اشاره کنند. زمانی که در مورد یک رویداد صحبت می کنیم، اغلب ضمایر اشاره نزدیک برای حال حاضر استفاده می شود در صورتیکه ضمایر اشاره دور به گذشته اشاره می کنند.

Continue reading →

در زبان انگلیسی دو حرف تعریف نامعین وجود دارد : a و an. حروف تعریف نا معین نیز مانند دیگر ضمایر غیرقابل تغییر می باشند. با توجه به اولین حرف کلمه بعد از ضمیر و با در نظر گیری صدای ان از a یا an استفاده می کنیم. زمانی از a استفاده می کنیم که اولین حرف کلمه بعدی یک صامت باشد و یا با u یا eu ای که صدای you بدهند آغاز شود. زمانی از an استفاده می کنیم که اولین حرف از کلمه ی بعدی با یکی از حروف صدادار (a,e,i,o,u) و یا با یک h بی صدا شروع شود.

Continue reading →

اسم تعریف the در زبان انگلیسی بسیار رایج است، هنگامی که سخران از قبل بداند که شنونده از قبل می داند که او به چی چیزی اشاره می کند. سخنران ممکن است این را به دلایل مختلف باور داشته باشد، بعضی آنها در زیر ذکر شده اند.

Continue reading →

زمانی که می خواهیم ویژگی های دو چیز را مقایسه کنیم از یک ساختار استاندارد الگو می گیریم.

زمانی که ویژگی ها برابر هستند

مقایسه ویژگی های برابر ساده است، کافیست الگوی زیر را به خاطر بسپارید:

Continue reading →

قید مکان همانطور که از اسمش پیدا هست محل وقوع یک اتفاق را بیان می کند. قید مکان بعد از فعل اصلی یا در انتهای جمله قرار میگیرد. قید مکان صفت ها یا  فعل های جمله را تغییر نمی دهد. تعدادی قید مکان برای شما آماده کرده ایم همانند : 

Continue reading →