مجموعه داستان

مجموعه داستان به زبان انگلیسی:

در این پست مجموعه ای از داستان های کوتاه‌ انگلیسی و بلند همچنین داستان های مصور به زبان انگلیسی آماده شده است.

ما سعی خود را کرده ایم که داستان های با کیفیت و همچنین آشنا به گوش خواننده ایرانی را تهیه کنیم، تا اگر در هنگام خواندن دچار مشکل و درک نکردن معنی کلمات جدید نشد، با توجه به دانسته های گذشته خود اقدام به حدس زدن معنی کلمات جدید بکند.

اگر نمی دانید چه کتابی مناسب سطح شماست نگران نباشید؛ برای شما سه مجموعه ی جداگانه از داستان هایی در سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته فراهم آورده ایم. داستان های سطح مبتدی مختص کودکان و همچنین بزرگسالانی که به تازگی با زبان انگلیسی آشنا شده اند و دانش کمی در این باره دارند است. این مجموعه دارای ادبیات و همچنین کلمات ساده تری نسبت به بقیه داستان ها است؛ و شما می توانید با شروع کردن از این شاخه پله پله دانش زبانی خود را بسازید  و برای خواندن کتاب های سطح بالاتر آماده شوید. 

این نکته ناگفته نماند برای خواندن شعر های موجود باید دقت فراوان داشته باشید، چرا که در شعر آرائه های ادبی بیشتر استفاده می شود . و همچنین سعی کنید در هنگام خواندن شعر به خوانش خود لحن دهید.

و در انتها باید به این نکته اشاره بشود که در هنگام خواندن بهتر است با صدای بلند بخوانید تا صدای خود را بشنوید اینطوری می توانید روی لهجه و تلفظ کلمات خود نیز کار کنید.

مبتدی

متوسط

پیشرفته

شنل قرمزی 

زیبای خفته در جنگل

بانو گادایوا

قلعه حیوانات

برج روباه و چند داستان دیگر

ماجراهای تن تن و میلو – گل آبی

افسانه شاه آرتور

آلیس در سرزمین عجایب

رباعیات خیام

ونوس و آدونیس

 

 

اگر علاقمند به مطالعه مقالات علمی هستید، کلیک کنید

5/5 (4 نظر)

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *