در مواقعی که می خواهیم بر موقتی بودن موقعیت یا حالتی تاکید کنیم، افعال بیانگر حالت یا وضعیت (افعالی مثل attract، like، look، love، sound) را به صورت حال استمراری به کار می بریم. دو جمله زیر را با هم مقایسه کنید:

 .Jean stays with us quiet often. The children love having her he

.جین اکثر اوقات پیش ما می ماند. بچه ها دوست دارند پیش ما باشد

Jean’s with us at the moment. The children are loving having her here.

Continue reading →

آزمون خواندن در ایلتس در سه بخش ۶۰ دقیقه ای است. این زمان شامل پاسخ دادن به سوالات نیز می باشد. ممکن است متن از یک کتاب، مجله و یا روزنامه باشد.

هر بخش متن سخت تر خواهد شد. مجموع سوالات در این بخش ۴۰ سوال است. برای خودتان برنامه زمان بندی تنظیم کنید. تنها یک ساعت برای کامل کردن هر سه بخش آزمون خواندن (Reading)، زمان بگذارید. …….

Continue reading →

آزمون شنیداری ایلتس ( IELTS Listening ):

آزمون شنیداری ایلتس طیف وسیعی از مهارت های شنیداری را از زندگی روزمره تا تحصیل در محیط انگلیسی زبان را در بر میگیرد. این بدان معنا است که شما باید در انواع محیط های اجتماعی توانایی صحبت کردن داشته باشید.

این بخش از آزمون IELTS مجموعه ۴۰ سوال، که در چهار بخش ۱۰ سوالی تقسیم شده است و در مدت ۳۰ دقیقه باید پاسخ داده شود.

شما وقت بسیار کمی دارید تا قبل از پخش صدا، سوالات را یک دور بررسی کنید. امکان دارد شما طیفی از لهجه های بریتانیایی، استرالیایی و امریکایی را خواهید شنید.

در دو بخش اول بیشتر مهارت های روزمره زندگی را مورد بررسی قرار می دهند، مهارت هایی مانند خرید، محل اقامت و… گنجانده شده است.

در دو بخش بعدی بیشتر موارد مورد بررسی و ارزیابی بیشتر در زمینه تحصیلی است.

اکادمی پویاروشان - دکتر عطاییبرای مطالعه مطالب بیشتر درباره آزمون ایلتس کلیک کنید

یون هو لی متولد ۱۹۷۹ در هوستون تگزاس به دنیا آمد. او یک نویسنده داستان های علمی تخیلی است.

در اینجا چند داستان کوتاه او را اماده کرده ایم. ادبیات و نگارش لی بسیار ساده و روان بوده و از پیچیدگی و کلمات سنگین اجتناب می کند.

Continue reading →

آرتور پندراگون فرزند خوانده مرلین جادوگر در یک دوره ناشناخته بین قرن ششم تا شانزدهم میلادی بر بریتانیا فرمانوایی می کرده است؛ او نخستین پاشاه بریتانیا بوده است که میز گرد معروف شوالیه ها را ساخت و آنها را در کنار خود جای داد تا با کمک آن ها در سراسر سرزمین نظم و آرامش فراهم کند.

Continue reading →

یوریتمیکس (Eurythmics) یک گروه دو نفره انگلیسی است که در سال ۱۹۸۰ توسط آنی لنکس و دیو استیوارت تشکیل شد.

یوریتمیکس پر فروش ترین گروه دو نفره انگلیسی است؛ آن ها هم چنین برای ویدئوهایشان و شیوه ارائه آثار بصری شان مورد توجه بوده اند.

Continue reading →

 ترانه The Show Must Go on جزئی از آلبوم کنایه ( Innuendo) که در سال ۱۹۹۱ منتشر شد است. این ترانه در واقع شرحی است بر تلاش های فردی مرکوری خواننده گروه که علی رغم نزدیک شدن به پایان زندگیش هنوز به اجرای برنامه می پرداخت.

Continue reading →

این آهنگ یک مجموعه سه تایی است. که با عنوان فرعی بخش اول، بخش دوم و بخش سوم از آلبوم دیوار در سال ۱۹۷۹ نشر پیدا کرد. این ترانه یکی از مشهورترین و موفق ترین موسیقی گروه است. متن ترانه را راجر واترز نوشته است. شما می توانید در زیر علاوه بر ویدیو متن آهنگ هم آوزده شده است.

Continue reading →