برقراری ارتباط با فرهنگ یک زبان

برخی از تجربیات، احتیاج به وقت و هزینه بسیار زیادی دارند و برخی دیگر غیر قابل دسترسی هستند؛ مانند تجربه زندگی کردن در کشوری دیگر و یا دانستن فرهنگ و آداب و رسوم یک منطقه، و یا حتی تاریخ یک ناحیه. این امر احتیاج به وقت و هزینه بالایی دارد. برای اینکه بتوانیم زبان یک کشور را به خوبی یاد بگیریم، باید خود را در محیط و شرایط آن کشور قرار دهیم. ما این شرایط را در این صفحه برای شما ممکن کرده ایم.  شما می توانید با ارتباط برقرار کردن با فرهنگ انگلیسی به یادگیری خود کمک کنید. 

در این صفحه شعرها و داستان های جالب انگلیسی، ویدیوهای مفید و آموزنده و آهنگ و موسیقی به شما ارائه می شود. این بخش هم به کودکان و هم بزرگسالانی که تازه با زبان انگلیسی آشنا شده اند و یا دانش اولیه ی کمی درباره ی زبان انگلیسی دارند پیشنهاد می شود؛ 

 

موسیقی

آیا از گوش دادن به موسیقی انگلیسی لذت می برید؟ برای شما مجموعه ای از شعرها و آهنگ های انگلیسی زبان را فراهم کرده ایم که در تقویت زبان شما نقش به سزایی دارند. لذت ببرید!

داستان های کوتاه

خواندن داستان، یکی از بهترین راه های تقویت دامنه ی لغات زبان انگلیسی شما می باشد. می توانید متن داستان ها را مطالعه کنید یا فایل صوتی آنان را گوش دهید. 

اگر نمی دانید چه کتابی مناسب سطح شماست نگران نباشید؛ برای شما سه مجموعه ی جداگانه از داستان هایی در سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته فراهم آورده ایم.

داستان های انگلیسی زیر بر اساس دانش شما در زبان انگلیسی سطح بندی شده اند. اگر دانش اولیه ی خوبی از زبان انگلیسی ندارید، می توانید با شروع کردن از این شاخه ی مبتدی پله پله دانش زبانی خود را بسازید و برای خواندن کتاب های سطح بالاتر آماده شوید. 

ویدیو

تماشای فایل های ویدیویی انگلیسی زبان یکی از بهترین راه های زبان آموزی می باشد. با این کار شما هم توانایی شنیداری خود را تقویت می کنید و هم باعث پیشرفت توانایی های مکالمه ای خود می شوید. این پست این امکان را برای شما فراهم کرده است. 

5/5 (8 نظر)

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *