آزمون IELTS

آزمون IELTS چیست؟

آزمون IELTS یک تست زبان بین المللی، است که برای ارزیابی داوطلبان و متقاضیان زبان برای ادامه تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان و یا کار در کشور های انگلیسی زبان می باشد.

 آزمون IELTS به طور مشترک توسط دانشگاه کمبریج (Cambridge ESOL) و شورای بریتانیا با بالاترین استانداردهای موجود مورد ارزیابی قرار می دهند.

مدرک IELTS را کارفرماها در بسیاری از نقاط دنیا مانند بریتانیا، کانادا، استرالیا، نیوزلند و همچنین ایالت متحده امریکا و توسط سازمان های حرفه ای، مقامات مهاجرتی و دیگر ادارات دولتی به رسمیت شناخته می شود.

شما در این بخش می توانید در آزمون آنلاین ایلتس شرکت کنید.

کجا می توانیم IELTS را بگیریم؟

بیش از ۱۱۰۰ مرکز در سراسر جهان آزمون IELTS را اداره میکنند. اکثر مراکز آزمون IELTS توسط شورای بریتانیا، ناشنوایان استرالیا، یا دانشگاه ها و مدارس زبان اداره می شوند. برخی مراکز آزمون ایلتس آزمونی را به صورت آنلاین برگذار می کنند که شباهتی به آزمون ایلتس دارند.

در کجا می توانم اطلاعاتی در تبن نام آزمون پیدا کنم؟

شما می توانید از طریق وب سایت رسمی آزمون ایلتس، یا از طریق ما در شبکه های مجازی و وب سات در مورد آزمون ایلتس اطلاعات بسیار جامعی را کسب کنید.

چگونگی برگزاری آزمون ایلتس:

چهار مهارت اصلی یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن است که داوطلب باید در هر چهار مهارت تست دهند؛ که بستگی به این دارد که در آزمون IELTS آکادمی و یا عمومی را انتخاب کرده باشید کمی باهم متفاوت است.

می توانید در مورد تفاوت های این آزمون ایلتس آکادمی و عمومی را در اینجا مطالعه کنید.

شما می توانید در یک نگاه سریع در شکل زیر از چگونگی اجرای آزمون آگاه شوید:

آموزش زبان انگلیسی - آموزش اایلتستوجه داشته باشید آزمون مکالمه ممکن است حتی یکی دو روز بعد در برخی مراکز برگزار شود.

آزمون شنیداری ایلتس زمان حدودی این تست حدود ۳۰ دقیقه است، این گروه شامل چهار بخش است که برای داوطلبان پخش می شود که ممکن است شاما دیالوگ و یا مونولوگ باشد. آزمون فقط یکباز انجام می شود، سوالان برای هر بخش باید در حین گوش دادن پاسخ داده شود، هز چند زمانی در اختیار داوطلبن قرار داده می شود تا سوالات را بررسی کند.

برای آزمون آنلاین ایلتس این بخش، در این قسمت کلیک کنید.

آزمون نوشتداری ایلتس زمانی در حدود ۶۰ دقیقه در اختیار داوطلبان قرار میگیرد که شامل سه بخش است که در هر بخش سختی آزمون افزایش پیدا می کند.

برای آزمون آنلاین ایلتس این بخش، در این قسمت کلیک کنید.

آزمون نوشتاری ایلتس با زمانی در حدود ۶۰ دقیقه به طول می انجامد بعد از انتخاب یک موضوع شروع به نوشتن در خصوص آن موضوع می کنند که ممکن است سبک های مختلف نوشتاری نیاز باشد. این بخش شامل دو بخش است.

برای آزمون آنلاین ایلتس این بخش، در این قسمت کلیک کنید.

آزمون گفتاری ایلتس شامل یک مصاحبه با یک متخصص آموزش دیده است، این مصاحبه ضبط شده و شامل سه بخش می شود یک مقدمه و مصاحبه و یک یا دو دقیقه در مورد موضوع خاصی صحبت میکنند و در نهایت یک بحث دو طرفه آزمون به پایان می رسند. این مصاحبه تقریبا برای ۱۱ تا ۱۴ دقیقه ادامه خواهد داشت.

برای آزمون آنلاین ایلتس این بخش، در این قسمت کلیک کنید.

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

4.3/5 (6 نظر)

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *